Pakt z wężami:
Poziom 1:
KYODAIJAJest to ogromny aczkolwiek nietypowy wąż, zważywszy na fakt iż posiada 3 głowy. Cała jego powierzchnia ciała jest koloru brązowego z ciemniejszymi łatkami. Wzrostem przerasta budynki, a w tym mury większości wiosek. Każda z głów miała oznaczenia w postaci trzech znaków na szczycie głowy i nosiły czerwoną chustę wokół podstawy głowy. Są niebywale groźne i praktycznie nie do pokonania w bezpośredniej walce. W linii prostej podczas szarży są nie do zatrzymania ze względu na rozmiary i dużą masę. Jedynym aspektem przemawiającą na niekorzyść węża jest jego zwrotność, która pozostawia wiele do życzenia.
Chakra: 15.000
Statystyki: Siła: 22
Zręczność: 15
Szybkość: 16
Witalność: 14
Reakcja: 12
Chakra: 20.000
HP: 80%
Jutsu:Doton no Jutsu
Poziom 2:
MANDANajwiększy wąż na świecie, który góruje nad budynkami, drzewami i dużymi formacjami skalnymi. Ze względu na swoją długość (ok. 100 m), uważa się za pana i władcę wszystkich innych istot. Jego ciało pokrywają purpurowe łuski z czarnymi znakami idącymi od głowy w dół ciała. Posiada potężne kły służące do wprowadzania jadu w ciało ofiary i zielone oczy, o przenikliwym spojrzeniu, które paraliżuje słabszych przeciwników. Potrafi on przetrwać najsilniejsze ataki, przemieszczać się pod ziemią i owijać swoich przeciwników z niebywałą precyzją, miażdżąc doszczętnie ich kości
Chakra: 30.000
Statystyki: Siła: 28
Zręczność: 18
Szybkość: 24
Witalność: 22
Reakcja: 22
Chakra: 30.000
HP: 200%
Jutsu:Doton no Jutsu
HEBISHIROJest to jeden z największych przedstawicieli tego gatunku, jest niewiele mniejszy od Mandy. Jego skóra jest biała, pokryta łuskami, które chronią go przed atakami wrogów. Jest on niesamowicie wytrzymało i jest w stanie przetrwać niebywale silne ataki. Idealnie nadaje się na walkę w pierwszej linii oraz jako mięso armatnie, które będzie absorbować ataki wroga. Posiada również niesamowicie skuteczny jad, który w najmniejszej ilość powoduje szybką i bolesną śmierć. Jest bardzo użyteczny i skuteczny w walce, jego wygląd budzi popłoch pośród wrogów, których paraliżuje strach.
Chakra: 25.000
Statystyki: Siła: 18
Zręczność: 16
Szybkość: 16
Witalność: 50
Reakcja: 16
Chakra: 25.000
HP: Jutsu:Doton no Jutsu
Poziom 3:
MANDA v2Ulepszona wersja Mandy.
Chakra: 45.000
Statystyki: Siła: 35
Zręczność: 35
Szybkość: 35
Witalność: 35
Reakcja: 35
Chakra: 45.000
HP: 250%
Jutsu:Doton no Jutsu